tisdag 18 augusti 2009

Lycklig

Är inne i en period nu när allt bara är helt underbart och jag bara är så lycklig. Jag har verkligen så mycket att vara tacksam över.

T.ex. när jag gick på stan idag så hör man två killar som vrålar "Öh, Jeanette. Hej!" Det är två f.d. elever. Underbart! Det är så kul när dem vill komma fram och prata och ännu roligare när man hör sitt namn vrålas över torget. Sedan träffade jag en elev till. Världens goaste men tyvärr hann jag inte prata så mycket med henne för jag var tvungen att springa några ärenden. Älskar jag mitt jobb eller?


2 kommentarer:

  1. va glad jag blir, att det finns lärare som bryr sig om sina elever.
    tack för komplimangen angående min dotter. och jag får ju säga att du verkligen också ser väldigt vacker ut. glada människor ser faktiskt bättre ut. hoppas på en fin vecka. kramisar

    SvaraRadera
  2. Vad härligt att du är så positiv och älskar ditt jobb! Dagarna går mycket lättare då ;) Fortsätt så!

    SvaraRadera