söndag 9 augusti 2009

jobb för fullt

Är totalt osocial den här helgen. Även om jag har förberett mycket så har jag suttit hela helgen och finplanerat lektioner. Sitter just nu och gör en powerpointpresentation på USA:s historia (som jag för övrigt numer är expert på). Jag är riktigt stolt över den! Efter lite hjälp från sambon är det även filmklipp med i presentationen. Jag tror mycket på att man tar till sig kunskap på olika sätt och därför försöker jag att förmedla fakta genom att använda både text, tal, bilder och olika arbetssätt.

Nej nu måste jag fortsätta jobba. Om en stund kommer sambons bror och hans fru hit och då vill jag gärna kunna vara lite social.




Här är en bild på vårt fina stadsbibliotek här i Halmstad.

2 kommentarer:

  1. sv: okej, men då förstår jag. är det roligt? :)

    jag har bytt blogg nu från malinh.com till denna. hoppas du fortsätter läsa och kommentera :D

    SvaraRadera
  2. Tror också på ditt sätt att lära in. Alla tar in information på olika sätt.
    Det gäller att stimulera och lära ut på ett mångsidigt sätt...med samma goda resultat.

    Många kramar
    S

    SvaraRadera