måndag 28 december 2009

bättre sent än aldrig


Hur har er jul varit?

Min har varit kanon!! Vi firade hos pappa dagen innan julafton. Sedan var vi hos mamma på dagen på julaftonen och på kvällen åkte vi över till sambons bror och hans fru. Sedan strax innan midnatt gick vi traditionsenligt till midnattsmässan. Tyvärr mådde inte farmor så bra så det blev ingen mysig fika hemma hos henne och farfar efteråt. Men det kommer fler år :)

Många fantastiska julklappar har jag fått - tusen tack till alla!!

Fullt ös som vanligt i mellandagarna (som det ska vara) och på onsdag blir det middag med mamma och syster - supermysigt! Sedan ska jag och syster stanna kvar och partaja inne i stan. Emelie lovade att komma förbi en sväng oxå (wiiee).

21 kommentarer:

  1. Hej, tack så mycket! och fin blogg.
    Jag är redan medlem på gratis5. :)

    SvaraRadera
  2. sv: Åh, såg den inte i 3D tyvärr, men hade varit grymt att göra det :)

    Snyggt namn du med ;) Hah.

    Allt bra ?

    SvaraRadera
  3. sv: Tack så mycket! Detsamma :)
    Allt bra?

    SvaraRadera
  4. Hoppas din farmor kommer o må bättre snart.
    Fick du alla klappar du önskade dig ?
    sv. Hoppas du fick det bra över jul. Han ju inte svara på kommentarer för min mamma var här från Estland. Blev lite mycket där.

    SvaraRadera
  5. Hej! :)
    Kul med ett nytt "ansikte" i bloggen. :)
    Jag har bara läst denna boken med Camilla Läckberg, eller rättare sagt halva, men de hade gjort miniserie av den på tv nu i julhelgen så jag vet redan hur det slutar haha!:D Men av det lilla jag läst så tycker jag att hon skriver bra, det är spännande från första stund.
    Vilken bok är det du ska börja på? :)

    ha ett riktigt gott nytt år du också!

    SvaraRadera
  6. Årets sista tävling hos Tant:

    http://uj76.blogspot.com/2009/12/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart_29.html

    ..i samarbete med en finfin barnbutik!

    Vill oxå passa på att önska ett riktigt Gott Nytt År =)

    SvaraRadera
  7. aha okej, ja den har jag faktiskt också här hemma så du får säga sen vad du tyckte om den! :)
    Och har du andra bra boktips så är de också välkomna. Kram

    SvaraRadera
  8. svar:
    ja visst är den! :)) Haft en bra dag?

    SvaraRadera
  9. Halloj, jag såg luftslottet som sprängdes. Jag är redan medlem :)

    SvaraRadera
  10. Hejsan! Fin blogg du har gumman! Väldigt fin=) Skulle vara roligt om du tyckte om min blogg.. Du får gärna checka in den och ge den eller två kommentarer =)! / www.sagasmode.webblogg.se

    SvaraRadera
  11. Hej, vad roligt att du vill vara med i utlottningen! Vill önska dig en rikgtigt fin nyårshelg!
    Anna-Karin
    hemochting

    SvaraRadera
  12. sv: Nej inte än :/

    Gott nytt år! ;D

    SvaraRadera
  13. Sv: Tack för att du sa det. Ska försöka ordna det. Tyvärr så vill jag inte bli medlem eftersom jag redan är medlem! Kram =)

    SvaraRadera
  14. Har ett par tävlingar i min blogg som jag tror kan intressera dig. :)


    Unik, valfri babyhätta (0-2 år), passar både pojke & flicka:
    http://mansondusts.blogg.se/2009/december/tavling-unik-babyhatta.html

    Valfritt namnhalsband:
    http://mansondusts.blogg.se/2009/december/tavling-namnsmycke.html

    Självlysande rosa snopp-sugrör:
    http://mansondusts.blogg.se/2009/december/tavling-sjalvlysande-sugror.html

    Värdecheck på 250:- hos Hejbaby.se (de trycker barn- & vuxenplagg med rolig eller självvald text):
    http://mansondusts.blogg.se/2010/january/tavling-vardecheck-pa-250-hos-hejbabyse.html

    SvaraRadera
  15. din header är verkligen jätte vacker:) och din blogg likaså!

    SvaraRadera
  16. sv: tack för kommentaren :)

    SvaraRadera
  17. sv; ah, okej. Tack så mkt! :D

    SvaraRadera