torsdag 3 december 2009

Trippelboll och Örebro

Imorgon är det 9:ornas trippelboll och självklart ska jag dit och heja! På måndag har 8:orna sin trippelboll och då ska jag dit och skrika mig hes. Självklart kommer min klass 8B att vinna :)

Det är kul när det är lite andra aktiviteter inplanerade så här innan jul. Skönt för både mig och eleverna att få göra något annat än att bara sitta på lektioner. Snart är det även julbal och jag längtar dit. Eleverna är alltid så finklädda och på så glatt humör.

Till Anna: Jag ska oxå ha jeans på mig så du blir inte ensam.

Var i Örebro med sambon för några helger sedan och det har inte blivit av att jag har skrivit om det i bloggen. Vi hade väldigt kul och man märker att man har blivit gammal när man tycker att det är mysigt att gå runt och kolla på hus. Tog en bild på ett hus som jag tyckte både var jättefint och hade fint läge. Säljes till mig för en billig peng?



Slänger även in en bild på Kajsa Vargs hus. Snacka om snett!




20 kommentarer:

  1. Vad kul att du är med i dagens lucka :D Imorgon kommer det en ny! ;)

    SvaraRadera
  2. hejsan & GRATTIS! :)

    http://Wysteriiasblogg.se/lucka-3

    SvaraRadera
  3. Vackert...

    Grattis till vinsten hos http://wysteriiasblogg.se/! Har du vunnit mycket på sistone? Och hur går det med Games jultomtejakt? :)

    SvaraRadera
  4. hej:) du påminner om hon Liv i tv serien "andra avenyn". Det är inget illa menat för hon är söt !

    SvaraRadera
  5. Åhh, det var sjukt vackert ju. Och vilket läge. Om du köper det kanske du kan bygga en liten stuga på tomten som jag kan bo i ;o)

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Nu är vinnaren av 1:a advents-tävlingen dragen och presenterad i min blogg - kika in och se om det var du som vann valfria produkter från Bioform för 500 kr?!

    Nu är även 2:a adventstävlingen startad - var gärna med där också! Kram Carolina

    SvaraRadera
  7. vad roligt att du vill vara med och tävla :D

    kram!

    SvaraRadera
  8. Nu är vinnaren av lucka 5 dragen och presenterad i bloggen, kika in och se om det var du som vann en valfri body/tröja från Babykungen!
    Passa även på att delta i dagens lucka, en adventstävling och följ kalendern - det finns många FINA priser kvar att vinna! :-)

    SvaraRadera
  9. Heeeej
    Det är Suwannee
    Hur är det?
    Ville bara säga att du kan kika in på min nya blogg. Den förra tog någon ihjäl...

    SvaraRadera
  10. Tipsar dig som redan tävlar, har tävlat hos mig att jag nu dratt i gång ännu en spännande en:

    http://uj76.blogspot.com/2009/12/tant-lottar-ut-tuffa-plagg.html

    ..med chans att vinna finfina plagg från en finfin butik! Kika gärna in o delta i den med =)

    SvaraRadera
  11. Hej! Grattis! Kolla min blogg.

    Kramar, Lotta

    SvaraRadera
  12. Hej Jeanette!

    Jag undrar om du skulle kunna rösta på mig i Heylis tävling? (http://heyli.blogg.se/2009/december/rosta-pa-din-favorit.html)

    Jag vill så gärna vinna ett armband av henne, jag tycker att de är såå fina!

    Ha det bra!

    SvaraRadera
  13. SV: Tack så mycket :D Ja, jag har hört att man kan bli dålig, så behöver inte vara så orolig ;)

    Söt blogg föresten! :D
    Ha en trevlig helg själv!
    /Frida :)

    SvaraRadera
  14. Nu är vinnaren av lucka 7 dragen och publicerad - kika in och se om det var du som vann ett par Crocs Original?!

    SvaraRadera
  15. Hej! Du var med i en utlottning om en valfri body/tröja från Babykungen för några dagar sen, nu tänkte jag bara tipsa om att idag så är Babykungen återigen sponsorer och du har en ny chans att vinna om du vill vara med! ;)

    SvaraRadera
  16. Visst är det mysigt i Örebro, brukar vara där lite då och då. Husen är fantastiska!

    SvaraRadera
  17. det vita huset var väldigt gulligt. Vore inte helt fel att bo där ^^

    Sv: Programmet som webcamen är med...
    Det samma. Ha så trevligt ikväll :)

    SvaraRadera