onsdag 23 december 2009

minijulafton

Idag ska jag hem till pappa och fira jul. Alla syskonen och sambon kommer självklart oxå att vara där. Vi brukar fira där dagen innan för annars blir det för stressigt att hinna med både mamma, pappa och sambons familj på julafton. Det blir nog så stressigt att träffa både min och hans mamma. 2 stopp på julafton räcker. Eller ja, av tradition träffar vi även farmor på kvällen när vi går på midnattsmässa. Det är ett underbart avslut på julaftonen. Och sedan avlsutar vi med fika hemma hos farmor och farfar, så egentligen blir det 3 stop.

Här är lite bilder från när vi var på Jul på Liseberg i söndags. Jag och Figge kidnappade våra andra syskon. Vi skulle bara ut och åka pulka - trodde dem ja! Det var en riktigt lyckad dag!
Figge visar sin fina klocka


Skulle fota maten men Johanna hade inte tid att vänta - hon var hungrig. Tack Johanna för att bilden blev så fin.
Sötisbrodern Figge stod för kalaset. Tackar och bockar.


Johanna är lycklig över att äta "svensk" thaimat. Tydligen är inte thaimat lika gott i Sydamerika som här hemma i Sverige.


*no comment*



Här ser ni alla mina söta syskon!

13 kommentarer:

  1. Sv: Tack (:
    Gratis5 är jag tyvärr redan medlem på annars brukar jag oftast registrera mig genom andras personliga länkar ;)

    Fin header föresten!
    <3

    SvaraRadera
  2. Sv: I'll be back. Haha jag är redan medlem på alla dessa gratissidor. Känner t.o.m ägaren på supergratis.se, Du får oxå ha en riktigt god jul och gott nytt år.

    /Hunki.se

    SvaraRadera
  3. vad fina ni är

    sv. vad roligt att du vill vara med

    SvaraRadera
  4. Tack! =)

    God jul och gott nytt år!!

    SvaraRadera
  5. God jul på dig också, och tack så mycket för tipset!

    SvaraRadera
  6. mysigt med jul på liseberg :)

    SvaraRadera
  7. SV: Ja, det regnade hos oss också igår kväll och så vaknar man till denna snön :)

    Jag är redan medlem på gratis5 ;P

    SvaraRadera
  8. Sv: Åh, tack så mycket :)

    Gott nytt år till dig också!

    SvaraRadera
  9. jo exakt!

    hm, är faktiskt redan medlem där, är uppe i 1200 poäng :P har en annan sida som du kanske skulle tycka om, där får man nya sidor att besöka varje dag, har faktiskt beställt hem en ipod shuffle på den sidan. kan fixa bild fall du vill ha bevis. här är länken, http://gratis-fashion.se/inviter-ven.php?id=26595 (sen desutom har de tävlingar VARJE DAG, alltså så man kan vinna 500, 1000 och 2000 poäng, jag har vinnit dessa tävlingar typ minst 2-3 gånger, så jag lätt fått ihop poäng till att beställa hem något :P

    sen tips på gratis5, tror det finns ett erbjudande gå med på lotto eller ngt, finns iaf en länk, jag har gått med på den hemsidan minst 5 gånger, får poäng varje gång, fall du vill ha mer poäng alltså =) hehe,..

    SvaraRadera
  10. sv: försökte bli medlem men sen visade det sig att jag tydligen redan var det, haha :)

    SvaraRadera