tisdag 22 december 2009

julbord

Julbordet var väldigt lyckat! Tyvärr kunde inte farmor följa med för hon var sjuk men farfar, syster och minstinglillebror var med. Skönt att syster yster äntligen är hemma i Sverige lite. Egentligen vill jag umgås med henne hela tiden men hon måste få vara ifred lite oxå...



Lillebror fotar oss utanför värdshuset. Hur mysigt är inte det att det är en massa snö? Underbart!


Här får vi lite välkomstglögg.


Vi fick sitta i ett eget rum med en vacker julgran. Kändes lite VIP. Säkert min systers inflytande. Hon är ju van vid att få VIP hela tiden överallt, lilla snoris :)


Jag bad min bror göra en ful min - självklart ställde han upp och här är resultatet.

Nu väntar alla såklart på bilderna från den smaskiga julbuffén.

Vad kan jag säga... jag var hungrig. Att fotografera fanns inte i mitt huvud just då. Så tyvärr, ni får lite på mitt ord att det var sjukt gott.

9 kommentarer:

  1. Grattis till vinsten i min blogg du vann en familje kalander :)

    SvaraRadera
  2. sv: haha tack (för tipset på hemsidan också :))
    aa jag hittade några julklappar :)

    god jul å gott nytt år!

    SvaraRadera
  3. Åh så härligt att höra att det kommit fram! :D

    SvaraRadera
  4. fina bilder :)
    låter mysigt med julbord..

    SvaraRadera
  5. sv: Haha ja idag har jag fått mycket gjort!

    Jaha så roligt, där får jag kika in :)
    Har en till bra sida för presentkort här, Gratisbio: http://gratisbio.se/?RecruiterID=182114
    om du är intresserad ;D

    GOD JUL på dig med!

    SvaraRadera
  6. sv: Jahaa ;D
    Hm, medlem på Gratismakeup?
    Annars har jag länk här, rätt bra sida det med: http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=149313
    Du gör som du vill :D

    SvaraRadera
  7. sv: skorna är helt bedårande:) nöjd att man äger ett par av dem:)

    SvaraRadera