onsdag 29 juli 2009

examensarbete och telefonförsäljare

Har suttit och jobbat hela dan och sedan åkte jag hem till en tjejkompis och hjälpte henne med examensarbetet. Riktigt kul att vara tillbaka i pluggandet ett tag men känner att jag inte saknar det just nu. Det räcker att "hälsa på" lite då och då.

Efter en tuff dag, framförallt till dig vännen som jag vet sitter och kämpar med arbetet just nu, behöver man ett gott skratt. Så till er som inte gillar telefonförsäljare - här är ett tips på vad ni kan göra nästa gång dem ringer.





















Jag blickar ut över ett teplantage.

4 kommentarer:

  1. sv: kul att du vill vara med!Lycka till :)

    SvaraRadera
  2. Roligt att du vill vara med i min tävling :D
    Krams!

    SvaraRadera
  3. svar: Lycka till i tävlingen :D Återkommer om du vinner!

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Tyvärr vann du inte i Utlottningen den här ggr, men TACK för att du var med!!
    Kram
    Sanna
    Vilken Fin blogg!!! och kanonfina bilder!!!

    SvaraRadera