fredag 10 juli 2009

sen kväll

Igår var vi hos min sambos bror och hans fru. Hon kan verkligen laga mat! Det var supertrevligt som vanligt. Om en stund ska jag träffa Roxtah och de ska bli spännande. Har läst hennes blogg nu ett tag och nu ska vi träffas "live".

Skulle ha lagt upp en massa bilder på mina fynd från Gekås men för ovanlighetens skull så hittade jag nästan inget. Brukar alltid ha flera kassar med mig hem. Otur. Så vi får väl åka dit snart igen.

Ikväll ska jag hem till Anki och det ska bli så kul! Vi ska äta gott och dricka lite vin. Vi brukar skratta väldigt mycket när vi träffas så jag lär säkert ha kramp i magen imorgon. Härligt.

7 kommentarer:

  1. Hej & tack för titten hos mig!
    Kul att du vill vara med i min utlottning...Lycka till!

    Ha en fin helg! Kram Anki

    SvaraRadera
  2. sv. vad trevligt, aa bättre väder vill man allt ha;) börjar sakna solen lite;) hehel haft en bra dag?

    SvaraRadera
  3. Kul att du är med i min Yvonne Ryding-tävling!

    Kram & Lycka till!:)

    SvaraRadera
  4. Hej Nettan. Det var riktigt trevligt att ses i fredags.
    Det blir nog Gekås för oss snart med. Jag handlar gärna baskläder där. Och så har jag TVÅ gånger kikat in en jätte fin baddräkt, som jag inte köpt. Men nästa gång...Då är säkert min storlek slut. Brukar vara så..hihi.
    Hur har helgen varit?

    ROXTAH

    SvaraRadera
  5. Var gärna med och tävla i min blogg! Länk till tävlinen hittar du nedan

    http://mallemu.blogg.se/2009/june/vinn-ett-presentkort-vart-400kr-hos-sweet-fun.html

    SvaraRadera
  6. Tack för en supertrevlig kväll med massor av prat, vin och skratt! Massor av kramar// Anki

    SvaraRadera