söndag 12 juli 2009

fullt ös

Jag har knappt hunnit skriva och ännu mindre hitta shoppingtips till er för jag har haft så fullt upp.

I fredags träffade jag världens sötaste tjej Roxtah och hade jättetrevligt. Hon hade tagit med en bukett med örter från sig trädgård till mig och jag blev jätteglad. Ni ser dem på bilden nedan. Passade perfekt i fönstret hemma som är helt vitt.

Igår var jag nere i Laholm på stadsfesten och minglade runt lite. Idag blir det besök till ett slott med sambon, farfar, farmor och lillebror. Ikväll får vi hem folk som vi ska bjuda på middag. *puh* Fullt upp. Tur att vi snart ska utomlands, så jag får vila upp mig lite.

11 kommentarer:

  1. Tack för din medverkan.. lycka till

    Kika gärna förbi i bloggen igen:D

    SvaraRadera
  2. tackar!=) fin blogg du har!=)jättefin header!

    SvaraRadera
  3. Jo det kan man lugnt säga :) Hoppas du haft en bra dag!

    SvaraRadera
  4. Vad roligt att du är med och tävlar hos mig! :-)

    SvaraRadera
  5. Ja neutralt är jag inne på just nu =9 ha en fortsatt bra dag!

    SvaraRadera
  6. sv: japp det blir 8 dagar på Mallorca i augusti :)

    SvaraRadera
  7. Tack för att du var med och tävlade, klicka in på bloggen för att se vem som vann! :)
    Nu ligger ännu en tävling uppe, där du kan vinna ett spotify-konto. Gå gärna in och delta, skulle vara superroligt! :)

    http://ssignatursvart.blogg.se/2009/july/vinn-spotify-konton.html

    SvaraRadera
  8. Vilken härlig bukett!

    Vad roligt att du är med och tävlar, lycka till!
    Kram Sandra

    SvaraRadera