onsdag 1 juli 2009

grattis till mig

Var nere på stan med mamma idag och åt lunch och shoppade lite. Fick min födelsedagspresent i förskott - världens snyggaste skor! Personalen på Bianco hade rekommenderat den till mig och beställt hem ett exemplar till mig. Dem har verkligen världens underbaraste personal på Bianco i Halmstad! Alltid glada, trevliga och hjälpsamma. Jag älskar att handla där. Det blev dem här skorna:

Vi sitter och planerar vår semester och jag hoppas att vi ska bli klara nu ikväll och kan boka och betala. Om det blir det vi hoppas så blir det en väldigt speciell semester. :)

12 kommentarer:

  1. åh tack så mycket! :)
    och vilka fina skor !

    SvaraRadera
  2. Vilken mysig blogg, och vääldigt snygga skor !!
    Tack för din kommentar på min blogg (:
    Kram

    SvaraRadera
  3. sv; tack så jätte mkt! det är min moster som gör dom :) fin blogg förresten :)

    SvaraRadera
  4. Sv, jasså tycker du inte?
    Inga av mina kläder som jag köpt på Gina har gått sönder,. bara det där linnet som fått någon fläck men det är ju mitt fel ;D

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Jag vill bara tipsa om en ny tävling på min blogg där man kan vinna ett presentkort på 400:- hos Sweet Funky.

    SvaraRadera
  6. Hhahaa du har så rätt så :D

    SvaraRadera
  7. ååh jag har haft sån otur med dessa skor, tänkte köpa dom men kände att det skulle svida i börsen så sen dagen efter var dom borta ;/

    måste bara säga att du har en riktigt snygg design på din blogg, den känns proffsig! :)

    SvaraRadera
  8. Önskar att jag inte varit 177cm och kunde ha sådana skor!

    SvaraRadera
  9. Vilka FINA skor och så underbart med SEMESTER!:) Kramar

    SvaraRadera
  10. Jocke, Emma och Mia6 juli 2009 kl. 15:08

    Åh, vad kul att du tycker om våra skor! Hoppas du får mycket användning för dem! Vi älskar att ha dig som kund=)
    Hälsningar
    Personalen på Bianco Footwear i Halmstad!

    SvaraRadera