fredag 11 september 2009

Dregel

Behöver jag säga mer?

Du kan köpa dem HÄR.

6 kommentarer:

  1. Inte riktigt min stil, men snygga nog!
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Sv: Okej, förstår :)

    Grymma skor!

    SvaraRadera
  3. Hej Hallå!

    Har du sett vem som vann den blingade tekulan i min blogg?.. http://wonderings.blogg.se/2009/september/vinnare-av-tekulan-ar.html

    Jag behöver en adress till dej för att kunna skicka vinsten.

    SvaraRadera
  4. Snygga!! Men dessvärre ngt jag aldrig skulle kunna ha på mig då mina fötter är lika breda som långa..nästan. Men drömma kan man alltid =)

    Skoj att du är med o tävlar hos mig igen!

    Ha en underbar helg!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Oj vad snygga de var!! Måste ut på lite skoshopping snart, alltid lika kul :)

    SvaraRadera
  6. Jag har en tävling i min blogg där man kan vinna en amningströja från Boob - kanske något som kan passa?! :) Har även 2 andra tävlingar där man kan vinna presentkort på barnkläder/saker - kika gärna in och var med! Trevlig helg!

    SvaraRadera