onsdag 16 september 2009

Pablo och skoltidning

Ikväll ska vi på Pablo Francisco och det ska bli sjukt kul. Känner ni inte till honom så kolla på Youtube.

Längtar även till fredag. Då ska jag starta igång en skoltidning! Ska bli sjukt kul! Det är rektorn som har beviljat att jag ska få ha det som elevens val så på fredag kör vi igång. Sitter och spånar titlar för fullt. Jag måste ju "anställa" eleverna och då ska dem ha titlar. Ska bli kul att få lägga upp arbetet tillsammans med dem på fredag och få höra vilka tankar dem har. Längtar!





10 kommentarer:

  1. Så Kul att starta en skoltidning, måste vara en utmaning :)

    Jag tänkte tipsa dig om en tävling jag har just nu. Du kan vinna jättefina ekologiska barnkläder.

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  2. Hej hej! Nu är tävlingen du deltog i avgjord och den lyckliga vinnaren avslöjas här http://saos.blogg.se/2009/september/vinnarna-av-tavlingen.html !

    Där kan du läsa mer, samt buda på en skugga i färgen petal vid intresse! Fler tävlingar kommer inom kort. Kram kram

    SvaraRadera
  3. Vad kul att du är med och tävlar om två mineglas på min blogg! önskar dig stort lycka till!

    SvaraRadera
  4. Hej,

    Du har deltagit i en av mina tävlingar och vinnaren är nu utsedd.
    Vinnaren publiceras här,
    http://utlandsmamman.blogg.se/2009/september/och-vinnaren-ar.html

    Har du inte vunnit är du välkommen att delta i nästa tävling som kommer inom kort.
    Många kramar Katja

    SvaraRadera
  5. Tack för ditt bidrag till tävlingen:)
    Hoppas allt är fint med dig?

    Well det får jag väll ta och göra, så får du lite extra poäng för att jag registerar mig :)

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Vad glad jag blir av att läsa din kommentar och att du ser mig som en bra förebild.
    Självklart ställer jag upp på en intervju för er skoltidning , vill säga om eleverna vill det.

    Det är sånt här som driver mig, tusen tack.
    Hälsa alla elever från mig och hör av dig igen.

    Tack, hoppas du får en fortsatt trevlig helg du med! :)
    / Sabi

    SvaraRadera
  7. Va roligt att du är med och tävlar tjejen :)

    SvaraRadera
  8. Kul att starta en skoltidning, lycka till.=)

    Sv. Roligt att du vill vara med och tävla, lycka till!
    Ha en trevlig lördagkväll du med.

    SvaraRadera
  9. Har du haft en fin helg? Jag har fått hem några av våra första saker till bebisen i magen, åh så sött!! Känns så verkligt nu när man har små bebiskläder att titta på! =) Kram

    SvaraRadera
  10. Han är riktigt bra, har sett nått klipp med honom.

    SvaraRadera