torsdag 3 september 2009

Vilken morgon!

Undrar hur den här dagen kommer att bli för morgonen har inte börjat bra...

2 minuter innan jag var tvungen att åka hemifrån lyckades jag spilla ut en HEL temos med kaffe. Kul. Bara ner på golvet och försöka torka upp allt. Sedan blev jag tvungen att byta kläder då jag självklart spillde ut kaffe även över hela mig.

Ok, tänker jag. Då får jag komma senare till jobbet. Eller ja, egentligen i vanlig tid. Börjar inte förrän 9. Hade bara tänkt åka in lite tidigare och jobba undan en del.

Skiftar kläder och går in i badrummet för att borsta tänderna. Vad händer där? Gissa! Jo, självklart spiller jag tandkräm. Suck.

Nu har jag satt mig framför datorn en liten stund för att koppla av innan jag åker till jobbet. Sticker om 10 min. Undrar hur resten av dagen kommer att bli när det redan blivit en sån tokig start...

1 kommentar:

  1. Sv: åå tusen tack, va kul ! Det känns riktigt skönt med lite ny färg på håret såhär i hösttider

    SvaraRadera