söndag 13 september 2009

gottegris och jobb

Puh! Har nu rättat färdigt alla historieprov. Tog lite över 2 timmar. Ska nu bara ta en liten paus innan jag börjar rätta alla diktanalyser.

Vill ge er ett bra tips - Ben and Jerry.



Har ni ätit den här glassen? Jag äter egentligen inte glass då det inte är något som jag är särskilt förtjust i men efter påtryckningar har jag provat glassen Ben and Jerry och är kär. Den är ju livsfarlig! Nu har jag ätit den ett par helger i rad och glassen på bilden ovan är min absoluta favorit - Phish Food. Så vill ni test farligt god glass - testa den ovan!


Är inte tänkt att jag ska göra reklam för gratissidor i mina blogginlägg, blir själv sur när andra gör det så jag ska fatta mig kort. På en gratissida har de nu börjat med att man får poäng för att blogga. Inte blogga om deras sida utan om vad man vill och så får man poäng. Jättebra tycker jag som älskar att blogga, så varför inte få betalt för det? Vill ni veta mer gå in HÄR.
Efter man har blivit medlem gå in på "tjäna poäng" och välja blogga. (PS. välj INTE VIP för den kostar pengar utan välj vanlig för den är gratis och du får poäng instället. DS. )

5 kommentarer:

  1. Sv; Tack för fina kommentaren om buketterna jag gjorde på bröllopet!

    Ben & Jerrys är magiskt gott! Dyr men väl värt det. Kan vara kul och festa till det ibland med lite dyrare glass!

    SvaraRadera
  2. Bra tips om glassen, den känner inte jag igen. Men jag gillar glass.
    Ha en bra kväll
    Kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  3. jag vet :D
    hur hittade lilla du min blogg som? =)
    hoppas du haft en trevlig helg =) kram

    SvaraRadera
  4. B&J är supergott :) min favorit är half baked!

    SvaraRadera
  5. Åh, vem kan motstå Ben & jerry's? ;)
    min favorit är definitivt cookie dough... eller half baked. ja, jag är en sucker för kaksmet :P
    kramar

    SvaraRadera