måndag 21 september 2009

Hittade inga skor

I lördags hade Bianco event och otroligt nog köpte jag inget. Egenligen är det lite fel som rubriken antyder att jag inte hittade något, det gjorde jag men just nu behöver jag inte fler skor med stilettklack. Även om det lockar... Hade megaklack på mig när jag var på stan. Träffade en gammal frididspedagog som påtalade att jag hade blivit lång varpå jag visade att det bara var fusk.

Jag och en elev (kille) ska ha en walkoff på fredag i klackskor. Han påstår att han kan gå bättre än mig, även om han aldrig har provat, så jag utmanade honom. Hihi, vi får se hur det går på lektionen på fredag. Älskar när elever vågar bjuda på sig själva. Bara han inte kommer till skolan nu med brutna anklar efter att ha övat hemma...




Slänger in en bild från Azorerna. Grönt och fint.


3 kommentarer:

  1. Hahaha, vad skoj ;-) Tycker jag ni ska filma och lägga upp på bloggen!!!

    SvaraRadera
  2. Spännande..haha!:P

    Vad roligt att du vill vara med i min tävling där man kunde vinna Masterpiece Max Mascara från Max Factor.
    Tisdag den 22 September ca 13.00 kommer vinnaren ligga uppe på min blogg!

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  3. Det hoppas vi på:)
    Allt fint med dig idag?

    SvaraRadera