fredag 26 juni 2009

Bra dag

Jaha, då har man semester. Känns konstigt... och lite tomt faktiskt. Men nu ska jag njuta av ledigheten och det fina vädret. Var nere på stan och firade lite med Paulina. Fasen vad hon är rolig! Hon köpte några grymt snygga stövlar som jag ångrade att jag inte köpte samma. Ska ner till stan imorgon bitti och se om de finns kvar. (Förlåt Paulina, vi får snacka ihop oss så vi inte använder dem samtidigt).

Ska även passa på att shoppa lite på rean. Hade inte riktigt tid till det idag... Ska ni göra något kul på er semester?

3 kommentarer:

  1. Gokväll
    Roligt du uppskatta mitt klipp tackar
    Jo jag har gjort de senaste gångerna när jag haft tävling.Blir ju lite mer spännande o personligare. Måste berätta man får en energikick när man öppnar upp din sida härlig färg.
    Kram på dig ha du me en en fin helg

    SvaraRadera
  2. vilken härlig bild!
    rea är aldrig fel, vi fyndade massa igår fast på outlet.
    hoppas du haft en bra helg!
    kram

    SvaraRadera
  3. Haha! Det känns som om det där har hänt förr. ;-)

    Paulina

    SvaraRadera