söndag 14 juni 2009

Trottobar

Hade en underbar utekväll igår. Vi var på Trottobar med Bastan och Susann och sedan blev det ett besök på Bulls. Riktigt god mat och de blandar fantastiska drinkar. Så om ni bor i Halmstad eller ska till Halmstad så rekommenderar jag verkligen ett besök till Trottobar. Sällskapet var som vanligt kanon!!

Sitter nu och jobbar lite. Sommarskolan börjar imorgon och det är jag som har hand om svenskan och svenska som andraspråk. Blir lite stressigt. Har nyss varit mkt med betyg och avslutningar så jag har inte hunnit planera till sommarskolan så jag får göra det idag.


4 kommentarer:

  1. Trottobar, kul namn. :P

    Tack så jättemycket! Betyder verkligen mycket. Hur är det med dig nu? Var snäll med betygen, eller hur var du? ;)

    SvaraRadera
  2. snyggt att du länkat sådär på sidan om :)

    om du lägger till mig på bloglovin så har du dubbelt så stor chans att vinna, bara som ett tips :)

    kram och lycka till!

    SvaraRadera
  3. va roligt att du är med! :D

    SvaraRadera
  4. Vad kul att du vill vara med och tävla hos mig=)
    Lycka till!!

    SvaraRadera