söndag 14 juni 2009

fantastisk present

Jag är fortfarande lite i chocktillstånd faktiskt...

I fredags kväll ringde min far och frågade om han och hans fru kunde komma förbi. Jag var rätt så trött efter en lång arbetsdag men sa att det gick bra. De skulle ändå in till Halmstad så de skulle bara förbi och säga hej.

När de kom in i lägenheten hade min far med sig ett stort paket, som visade sig vara till mig. När jag öppnade det så började jag nästan gråta - så rörd blev jag! Dem är helt galna som köper en sådan fin present. Birgitta, pappas fru, hade suttit och letat som en tok och lyckats hitta den här presenten i min storlek och längd.

Vad var det då i paketet? Se bilden nedan



Den kommer att invigas på midsommar. Visst är den fin? Och det är Horredsdräkten, precis den jag ville ha, med halssmycke och silverbälte till.

1 kommentar:

  1. Du är jättefin! Jag vill se dig i den någon gång! :-)

    Kram Paulina

    SvaraRadera