torsdag 25 juni 2009

Skitdag

Idag har jag haft en riktig skitdag men som tur var slutade bra.
Började med att jag har sovit jättedåligt så det var inte kul att gå upp i morse. Sedan tappade jag min dator i golvet i skolan så tangentbordet la av. (Eftersom vi inte har några arbetsdatorer tar jag med min egen, dumt jag vet men vad ska jag göra?)

Sedan har Gratismakeup ändrat reglerna för hur många poäng man kan få när man loggar in. Som om inte detta var nog så missade bussen att stanna på min hållplats. Ja just det, har skoskav av mina nya sommarskor oxå. En underbar dag med andra ord.

Tack och lov så kunde min sambo laga datorn så nu känns allt frid och fröjd igen. Han vet hur viktig den är för mig så det första han gjorde när han kom hem var att laga den. Tack!!


Efter regn kommer sol...


1 kommentar:

  1. Hej!

    Tack för en grym blogg! En daglig dos och min dag är gjord!

    Jag vill också tipsa dig om min bloggtävling där du just nu kan vinna ursnygga klockor från Adidas Candy Collection: http://hd.se/noje/nojesfaltet/2009/06/22/vinn-klockor-fran-adidas

    Ha en skön sommar!

    Kram

    SvaraRadera